• FAQ

Czy musze się zarejestrować aby złożyć zamówienie?
Nie, zamówienie można złożyć bez rejestrowania się i zakładania konta w sklepie internetowym. Zostanie ono zrealizowane w takim samym trybie jak zamówienie dla zarejestrowanych Klientów.


Co to są paczkomaty InPost?
Paczkomaty InPost to system automatycznych skrytek pocztowych, służący do nadawania i odbierania przesyłek. Urządzenia rozlokowane są w miejscach publicznych, często najbliższej okolicy supermarketów, stacji benzynowych lub kampusów uniwersyteckich. Są czynne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, również w święta.


Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Do każdego zamówienia standardowo wystawiamy paragon, jednak na życzenie wystawiamy również faktury VAT. Aby otrzymać fakturę, podczas składania zamówienia należy zaznaczyć stosowną opcję i wypełnić wszystkie pola wymagane do otrzymania faktury VAT. Dokument zostanie dołączony do przesyłki.


W jakich godzinach mogę kontaktować się z biurem obsługi Klinta?
Nasi pracownicy są do Państwa dyspozycji w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-16:00.


Jak mogę otrzymać kod rabatowy?
Po zapisaniu się do naszego newslettera kupon rabatowy jest wysyłana na podany przez Państwa adres mailowy w postaci kodu, który należy wpisać w podsumowaniu Państwa zamówienia (promocja nie łączy się z innymi akcjami promocyjnymi).


Jak mogę dokonać zwrotu bądź reklamacji towaru?
Należy wypełnić oraz przesłać na adres kontakt@wowhouse.pl wypełnony przez Państwa formularz odstąpienia od umowy i w przeciągu 14 dni przesłać nieużytkowany towar wraz z dołączonym dowodem zakupu. Zaznaczamy, iż nie ma przyjmujemy zwrotów ani wymiany spersonalizowanych na porśbę klienta towarów. Więcej szczegółów dostępnych jest w zakładce Zwrot i wymiana.

  • Sklep zamknięty

PRZEPRASZAMY
Przechodzimy gruntowną modernizację...
Do zobaczenia wkrótce :)